Ut i vårvädret

Ännu en dag med underbart väder!
Men idag ska jag faktiskt hoppa in och jobba lite extra. Känns skönt att hålla igång lite, så man inte vänjer sig vid att bara vara ledig. Sen är det aldrig fel med pengar heller.
Jobbar mellan 11 och 18 idag, och efter det ska jag och syster ha en trevlig kväll hemma hos mig med vin, bra musik och kanske ett roligt spel.

I morgon är det fest hos min bulla som gäller. Har knappt träffa min lilla gumma de senaste veckorna så det ska bli riktigt kul! Hoppas på att fribiljetterna till Nöjesfabriken utnyttjas.

Som sagt har jag bara njutit av det fina vårvädret hela veckan, men jag har också hunnit städa, rensa och möblera om i mitt hem. Jag älskar min lägenhet!

Nu ska jag klä på mig och vandra till bussen. Gå ut i vårvädret om ni har möjlighet!

Huvudbry
Postat av: Kitty

Skynda dej hem bihang! Vinet är öppnat! :)

2009-03-20 @ 17:57:33
URL: http://kittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0