Njutning

Arbetslöshet. Underbart.
Njuter just nu till fullo av min arbetslöshet och det fina vädret.
Har varit ute varje dag nu och bara myst i solen.
Tror inte heller det kommer hinna bli segt, eftersom jag jobbar extra.
I morgon ska jag ner till arbetsförmedlingen på något möte, sen blir det stan med syster.
Ska på en visning med ekolea i morgonkväll. Har fått hoppa in och jobbar extra på Fredag. Efter det är det vinkväll som gäller för systrarna. Mys mys mys.
Lördag;
Inflyttningsfest. Johanna, hur kommer detta sluta?
Nu ska jag städa vidare så det är fint när Kitty kommer på Fredag! I morgon gäller det att kasta skräp och bära upp grejor på vinden.


Huvudbry
Postat av: Kitty

Tokiga tonboken rules :p Fredag, Sisters Frizzzzzz ROCKS ;) Haha!

2009-03-18 @ 20:40:56
URL: http://kittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0