Kalaspinglor

Gissa vem som är den lycklige att få ta Hilda inatt?
JAG!
Hon är så gosig!
Sen har jag två kalaspinglor i min soffa. Syster och Linda, de är urläckra.
Men så är det ju jag som har gjort dem så fina som de är också. Sen spelar ju den inre skönheten mest roll, och dessa tjejer är bland de finaste jag vet!
Önskar dem en underbar kväll på staden.

För min del blir det bara lugnt. Var sugen på att följa med ut, men det är verkligen värt att stanna hemma när jag får krypa ner hos Hilda sen.

Har jobbat min sista dag på saxarna. Det känns inte så mycket än, men på Måndag kommer verkligheten tillbaka.
Får bara hoppas att pengarna från försäkringskassan kommer fort.
Ska inte tänka på det så mycket, för det löser sig alltid!


Huvudbry
Postat av: Kitty

Fan va snygg jag var! Till ingen som helst nytta!! Argh!

2009-03-18 @ 20:51:14
URL: http://kittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0