Hemska arbetslöshetskassa

Haha, sitter och läser mitt förra inlägg. Måste varit full när jag skrev det, fattar ingenting!

Jag misstänker att jag faktiskt hatar arbetslöshetskassan. Det är skandal att man ska behöva fylla i alla uppgifter de har i alla papper.
Jag måste vara korkad, för jag tycker det är jättesvårt.
Ska till arbetsförmedlingen i morgon och få hjälp tänkte jag. Jag har ingen lust att skicka iväg pappren och sen få tillbaka uppgifter som ska kompletteras. Lika bra att få det ordentligt gjort från början!

Idag har jag varit på gamla jobbet och fått löshår isatt. Roligt med nytt, man tröttnar så fort när man jobbar med hår och får så mycket nya idéer. Tack för hjälpen Rebecca.

Morgondagen väntar alltså en sväng på arbetsförmedlingen. Efter det ska jag få massage. Wonderfull.

Har också varit så duktig i dag att jag har sagt upp gymmet som jag har tänkt göra så länge.
Kom hem för första gången seni Lördags också. Ofattbart att det kan vara så skönt. Och bara tanken på min egen säng gör att jag nästan vill gå och lägga mig nu.


Huvudbry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0