Inte kasta sten i glashus, för guds skull

Men för guds skull. Nu sitter jag här med en öl i handen igen, det är ingen ordning på saker och ting.
Det är Lördag, glöm inte det.
Festa, eller inte festa. Det är frågan.
Men egentligen så måste jag duscha. Just nu vet jag ingenting tror jag, gud vad härligt det är!
Lördag, och inget ansvar.

Kitty och Micke ser ut som skrutt. Jag ska inte kasta stan i glashus. Jag är inte särskilt het jag heller.
Men nu blir det soffan en stund igen, och en öl. I alla fall tills jag har bestät hur dagen ser ut.
Skrutt och hej, korvpastej.
Men för guds skull.

Huvudbry
Postat av: Kitty

Nästa helg.. Då jävlar!

2009-04-06 @ 17:47:11
URL: http://kittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0